مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 09:302020-07-31سياسي

نماینده ولی فقیه در ارتش: ابراهیم وار وارد میدان مواسات و همدلی شویم


عید قربان از آن جهت که ما را به نوعی به تمرین آزادی نفس دعوت می کند و ما را برای رهایی از اسارت خویش یاری می کند، - نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: عید قربان از آن جهت که ما را به نوعی به تمرین آزادی نفس دعوت می کند و ما را برای رهایی از اسارت خویش یاری می کند، دارای جایگاه والایی در ارزش های اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر، تشکر و حمایت از ستاد برگزاری رویش همدلی عید قربان در سراسر کشور گفت: عید قربان از بزرگ ترین اعیاد اسلامی به شمار می رود که دارای آداب، احکام و دستورات خاصی است؛ از جمله قربانی کردن در راه خدا و خرج کردن آن به خصوص در میان محتاجان.

وی افزود: عید قربان از آن جهت که ما را به نوعی به تمرین آزادی نفس دعوت می کند و ما را برای رهایی از اسارت خویشتن به خویش دعوت می کند و این یکی از بزرگ ترین مشکلات بشر در طول زندگی بوده است، به همین دلیل دارای جایگاه بالا و والایی در ارزش های اسلامی است.

حجت الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: در عید قربان خوب است دست به جیب شویم و با ذبح اسماعیل های خود به مساکین؛ فقرا؛ نیازمندان و گرفتاران حوزه معیشت و اقتصاد کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در ارتش: ابراهیم وار وارد میدان مواسات و همدلی شویم

نماینده ولی فقیه در ارتش: ابراهیم وار وارد میدان مواسات و همدلی شویم